Termeni si Conditii
Condiții generale
Folosirea website-ului www.12senses.ro (denumit în continuare „site”) constituie acceptul tău privind respectarea termenilor și condițiilor de mai jos (denumit în continuare „contract”). Termenii și condițiile se aplică tuturor comenzilor plasate de client către societatea WISE COSMETICS SRL, denumită în continuare „vânzător”, pe site-ul www.12senses.ro și se aplică oricărei alte înțelegeri încheiate între client și vânzător.
Datele de identificare ale vânzătorului
12senses reprezentată prin WISE COSMETICS SRL
Sediul social: Aleea Câmpul Cu Flori 2A, bl C17B, sc.1, ap.1, Sector 6, București, România
Cod unic de înregistrare: RO 44198466
Registrul Comerțului: J40/7764/2021
Telefon: 0723 392 222 sau 0736 120 374 (apel cu tarif normal)
E-mail: info@12senses.ro
Serviciul Clienți: Luni-vineri între orele 09:00 – 18:00, cu excepția sărbătorilor legale
Doar persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani, care nu se afla sub tutelă și care au o adresă de domiciliu sau altă adresa în România, pot plasa o comanda. Fiecărei comenzi i se vor aplica Termenii și Condițiile specificate în contractul de mai jos, la momentul plasării comenzii.
Prin accesarea, utilizarea sau obținerea oricărui conținut date materiale, informații, produse sau servicii, sunteți de acord să respectați acest contract. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga și de a retrage în parte sau în întregime din prezentul contract, în mod unilateral fără a fi necesar acordul prealabil al utilizatorului. Accesand pagina „Termeni și condiții” puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor din prezentul contract. Înainte de plasarea unei comenzi clientul va confirma că a citit, a înțeles și este de acord cu termenii și condițiile contractuale.
Drepturi de autor
Drepturile proprietății intelectuale ale acestui site precum și toate materialele conținute de acesta, inclusiv, dar nelimitându-se la imagini, text, fotografii, design, pictograme și ilustrații, excepție făcând acelea care sunt deja protejate de drepturile de copyright și proprietate intelectuală, sunt proprietatea WISE COSMETICS SRL și/sau a proprietarilor sau afiliaților săi. Pentru a reproduce, republica, modifica, încărca, publica, transmite, redistribui sau afișa public material preluat de pe acest site, aveți nevoie de permisiunea scrisă a WISE COSEMTICS SRL.
Mărcile înregistrate și logo-urile utilizate și afișate în cadrul acestui site sunt mărci înregistrate ale proprii și ale altor furnizori. Nici o parte din conținutul acestui site nu trebuie interpretată ca fiind acordată cu titlu gratuit, prin implicarea sau prin orice altă modalitate, a oricărei licențe sau drept de a folosi oricare dintre mărcile înregistrate afișate pe site fără a avea permisiunea scrisă a proprietarului mărcilor înregistrate.
Utilizatorii pot vizualiza și descărca material de pe acest site doar în scopuri personale, necomerciale privind utilizarea la domiciliu, această permisiune fiind considerată adecvată acestui contract. WISE COSMETICS SRL va impune drepturile sale intelectuale conform măsurilor legale în vigoare.
Plasarea comenzilor pe site
Pentru plasare comenzilor pe site este necesar să creați un cont sau să finalizați o comandă cu statut de ‘guest’. Pentru plasarea comenzilor se vor solicita anumite informații inclusiv, dar fără a se limita la adresa de e-mail și numărul de telefon. Datele dumneavoastră personale vor fi tratate confidențial de WISE COSTEMTICS SRL. De asemenea considerăm acceptul dumneavoastră privind informațiile furnizate ca fiind precise, complete și actuale. Totodată, sunteți de acord să achitați toate taxele ce pot apărea datorită altor utilizatori ai contului dumneavoastră.
Prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON (lei) și conțin TVA (taxă pe valoare adăugată). WISE COSMETICS SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând prețurile de pe site.
Clientul poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
Disponibilitatea ofertelor și produselor
Ofertele prezentate pe site sunt în permanență supuse modificărilor, astfel încât produsele afișate pot exista sau nu în stoc, o infirmare în acest sens urmând a fi comunicată ulterior.
După plasarea comenzii de către utilizator, vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii. Ulterior primirii comenzii vânzătorul va verifica disponibilitatea produselor și va comunica, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse.
Prezentarea produselor pe site-ul www.12sense.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, fiind doar un catalog online de prezentare. Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanență/în orice moment. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Toate ofertele speciale sunt prezentate pe site pe pagina dedicată, cu toate condițiile de aplicare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment sau de a modifica aceste oferte speciale, mai puțin pentru comenzile deja achitate.
Metode de plată și livrare a comenzilor
Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard, Maestro), ordin de plată sau numerar la livrare.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Stripe.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că Stripe nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Comenzile pot fi expediate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la sediul vânzătorului. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.12senses.ro.
Comenzile se expediaza prin FanCurier, Cargus, DPD sau Sameday, iar pretul standard de livrare este de 20 RON. In functie de valoarea comenzii, livrarea se poate face gratuit pentru o valoare a comenziii (fara transport) de peste 300 RON. Se pot aplica promotii ocazionale de reducere a pretului de transport.
De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar în aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.
Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
Facturare – plată
Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client în contul său, după caz. Toate coletele sunt însoțite de confirmarea comenzii pe suport tipărit.
Toate facturile comenzilor dvs sunt disponibile pentru descărcare pe Site, pot fi accesate din secțiunea cont client. Facturile și comenzile deja livrate nu pot fi modificate.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în Contul meu.
În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.
Anularea comenzilor de către vânzător
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, fără notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
– comenzile cu ridicare personală și plata la ridicare se anulează după 2 zile de la data plasării dacă nu au fost ridicate
Politica de retur a produselor livrate
Dizolvarea contractului de vânzare
Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG34/2014”).
În conformitate cu prevederile OUG34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG34/2014.
Termenul de retragere
Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014).
Exercitarea dreptului de retragere
În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Termenul de retragere de mai sus), va informa în scris e cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere care trebuie să conțină:
– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul în magazin, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)
WISE COSMETICS SRL va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.
La anularea unei tranzacții prin card, banca emitenta va debloca suma blocata în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzactionare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Client. Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
Obligațiile clientului în cazul retragerii
În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze prin expediere la sediul WISE COSMETICS SRL, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.
Clientul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând WISE COSMETICS SRL despre expedierea returului. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 350 lei, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).
Clientul va returna produsul către WISE COSMETICS SRL la adresa: Bulevardul Mircea Eliade nr 18, Sector 1, cod poștal 012015, București, România. Nu se acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.
În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, WISE COSMETICS SRL va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.
WISE COSMETICS SRL nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.
Obligațiile vânzătorului în cazul retragerii
WISE COSMETICS SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care WISE COSMETICS SRL a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea coletelor deschise, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.
WISE COSMETICS SRL va rambursa sumele datorate după cum urmează:
– pentru comenzile achitate online, cu cardul bancar – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate cu cardul bancar în magazin la aparatul POS și pentru comenzile achitate în numerar – prin virament bancar, este necesar să ne furnizați datele unui cont bancar pentru transferul sumelor;
– pentru comenzile achitate prin transfer bancar (ordin de plată) – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
Rambursarea sumelor datorate de WISE COSMETICS SRL în cazul unui retur, nu se poate face în numerar.
Condiții pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare
Toate produsele comercializate de WISE COSMETICS SRL sunt în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare.
Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a WISE COSMETICS SRL, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca WISE COSMETICS SRL să livreze din nou produsele comandate.
Procedurile ce trebuie urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat
Constatare în prezența agentului de curierat
WISE COSMETICS SRL nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al vânzătorului, la numărul de telefon 0736 120 374.
Vânzătorul va deschide un dosar de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 7 zile de la primirea sesizării.
Constatare în absența agentului de curierat
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, la numărul de telefon 0736 120 374 sau prin de e-mail: info@12senses.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
WISE COSMETICS SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile. Produsele cu ambalaj deteriorat sunt înlocuite.
Atenționare privind produsele și sfaturile prezentate pe site
Toate produsele trebuie folosite conform instrucțiunilor prezentate în detaliu pe acest site.
Garanția, cu privire la conținutul site-ului
Conținutul acestui site este furnizat „așa cum este” și fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese. Produsele vândute prin intermediul site-ului sunt vândute „așa cum sunt”, fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese.
Singura soluție privind posibilele nemulțumiri în legătură cu acest site o reprezintă încetarea folosirii site-ului. Prin folosirea acestui site acceptați că folosirea site-ului se face pe propriul risc. WISE COSMETICS SRL. nu este responsabilă pentru niciun fel de prejudiciu, fie el direct, indirect, accidental, consecvențial, special, ofensator, indiferent că acesta reiese din contract, neglijență, răspunderea strictă sau orice altă posibilitate, în legătură cu Site-ul, cu conținutul acestuia sau a produselor vândute și descrise pe site, chiar dacă este exprimată posibilitatea unui astfel de prejudiciu. În nicio împrejurare răspunderea WISE COSMETICS SRL către un utilizator al site-ului nu va depăși sumă plătită de utilizator pentru accesarea site-ului sau pentru achiziția de produse vândute în cadrul lui.
Declinarea responsabilității
În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit pe site, iar livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabilă de către producători.
Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la clientul respectiv.
Garanții pentru produse
Produsele noastre nu beneficiază de garanție, fiind produse consumabile.
Garantăm că produsele comercializate de vânzător sunt produse originale, achizitionate direct de la furnizori.
Garanția de conformitate este garanția oferită de vânzător, conform legislației în vigoare. Este o perioada de timp între 6 luni și 2 ani prin care vânzătorul garantează că produsul vândut este conform cu specificațiile pe care s-a angajat că le vinde. Această garanție este independentă de garanția tehnică/comercială. Poate fi mai mică, mai mare sau egală și nu face obiectul defecțiunilor tehnice.
Perioada de timp stabilită pentru remedierea defectelor produselor este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Daca produsul primit prezintă defecte, cumpărătorul va notifica și va returna produsul conform secțiunii Politica de retur de mai sus. Pentru orice produse considerate defecte, vânzătorul va efectua înlocuire sau dacă nu este posibil, o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.
Politica de confidențialitate
Sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate regăsită în anexa acestui contract, ați citit și înțeles toate informațiile necesare. De asemenea, prin acordul cu Termenii și condițiile noastre înțelegeți și sunteți de acord cu procesarea datelor personale în scopul facturării și expedierii coletelor aferente comenzilor dumneavoastră de catre WISE COSMETICS SRL.
Despăgubiri
Sunteți de acord să despăgubiți, apărați și compensați WISE COSMETICS SRL de și împotriva tuturor și oricăror solicitări, daune, costuri sau alte cheltuieli, inclusiv de toate cheltuielile cu avocații privind taxe de arbitrare, în orice tribunal sau proces care ar putea apărea, direct sau indirect, din încălcarea acestui contract din partea dumneavoastră (inclusiv a încălcării Codului de Conduită) sau/și din orice alte activități desfășurate de dumneavoastră în legătură cu acest site. Această secțiune rămâne valabilă în cazul terminării acestui contract, indiferent de motiv.
Utilizarea parolelor pe site
Folosirea zonelor din Site care sunt protejate de o parolă este restricționată persoanelor cărora le-a fost acordată permisiunea și parola pentru a accesa aceste zone (denumită în continuare „Persoană Autorizată”). Parola nu poate fi distribuită altor persoane, iar Persoana Autorizată este responsabilă pentru orice sau toate daunele vânzătorului apărute în urmă distribuirii parolei.
Modificări aduse contractului
WISE COSMETICS SRL își rezervă dreptul în orice moment (a) de a schimba termenii acestui contract, (b) de a schimba site-ul, inclusiv de a elimina sau întrerupe continuitatea conținutului sau specificațiilor site-ului, restricționând orele de disponibilitate sau de a limita utilizarea permisă, sau (c) de a modifica orice taxe sau tarife folosite în vederea folosirii site-ului, inclusiv instituirea unor noi taxe sau mărirea acestora sau a oricăror alte servicii în acest sens. Acest Contract poate fi modificat de WISE COSMETICS SRL în orice moment prin publicarea termenilor modificați pe site, iar continuarea folosirii site-ului ulterior acestor schimbări va fi considerată acceptarea acestor modificări de termeni și condiții.
Codul de conduită prin care sunteți de acord să nu:
- Restrictionați sau impiedicați orice alt utilizator de a folosi site-ul și serviciile acestuia;
- Transmiteți orice fel de informație sau materiale ilegale, fraudulente, amenințătoare, abuzive, calomniatoare, defăimătoare, obscene sau inacceptabile, menite să rănească sau orice informație sau materiale care ar putea constitui sau încuraja un comportament ce poate fi considerat infracțiune, să dea naștere unor răspunderi civile sau să încalce în orice alt fel legea;
- Transmiteți nicio informație sau software care să conțină un virus, un worm, un virus de tip Troian sau alte componente dăunătoare sau perturbatoare;
- Transmiteți materiale care să violeze drepturile intelectuale ale unei alte părți;
- Folosiți site-ul pentru orice fel de reclamă sau scopuri ilegale;
- Modificați, adaptați, sublicențiați, traduceți, vindeți, decompilați sau dezasamblați orice parte a site-ului.
Prevederi finale
Acceptați faptul că acest contract este încheiat în România și este guvernat de și interpretat în conformitate cu legea română, exclusiv de alegerea legilor curții. Fiecare parte a acestui contract se supune exclusiv jurisdicției Judecatoriei din București, România și îndreaptă orice alte obiecțiuni, forumuri de inconveniență, loc de judecată sau jurisdicție către aceasta Judecătorie. În orice acțiune privind acest contract, partea inițiatoare va suporta costurile și tarifele avocaților. În eventualitatea faptului că prevederile acestui contract vor fi disputate în cadrul unui proces, tribunal sau jurisdicție competentă ca fiind inaplicabile, acele prevederi vor fi limitate sau eliminate în așa fel încât acest contract va rămâne în vigoare și cu titlu executoriu. Acest contract reprezintă întreaga înțelegere între părțile implicate aparținând subiectului expus și orice sau toate înțelegerile verbale sau scrise existente între părți anterioare acestui contract sunt anulate în mod expres pe această cale. Nici un act de renunțare a unei părți în cazul încălcării prevederilor contractuale sau neîndeplinirii obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului contract nu va fi considerat un act de renunțare în cazul oricărei încălcări anterioare sau ulterioare prevederilor sau obligațiilor. Orice titlu, etichetă sau titlu de paragraf conținute în acest Contract este introdus doar pentru necesitate și sub nicio formă nu definește sau explică paragrafele.